Sndz91 Dr haram yok ama içiniz rahat etsin mecburi muane oluyoruz devlette yaşadığım geçmiş dönem tecrübe etmiştim bkoy kadın doğum aman yarabbim sonunda kapandı tabi yıkıldı vs burası iyi gibi Dr açısından personel açısından Ece hanım da iyiydi ilk kez devlette iyi birine denk geldim ama yine de korkularım var bu yüzden avicenna da doğumu düşünüyorum nasıl olur bilemiyorum Allah hepimize yardım etsin gebelik muane doğum ve Bebek kıyafet bez beşik araba derken bir çocuk dünyaya getirmesi sadece ilk 6.aya kadar harcanan para 50 bn TL en az çok zor dönemlerden geçiyoruz tabi yurt dışı böyle değil devlet yanında doğum ücret bez mama 18 yaşına kadar devlet maaş bağlıyor çocuğa ve tatil için aileye para veriyor okul tatil olunca ve okula gönderiyorsun dil ogreniyor diye aylık maaş veriyor şaka gibi değil mi bunları ev hanımı olsan da almaya hak kazanıyorsun bizde illa sskli çalışmak zorundasın doğum ücreti için ve bir kaç kez yardım ediyor devlet süt parası bile 300 TL 3.cocuk için 600 TL odeme alıyorsun bir defaliga mahsus kısacası her yönden eksik toplumuz