Esracigdem evet canım ikiside aynı üniversite okuyor ama aslında anlatmak istediği şu devlet hastanelerimizin gerçekten cihazları eski özel hastanede ki gibi değil ben ikisine de gittim ve fark çok büyük devlet hastanesinde ki doktorumu inan 2.5 saat bekledim içeri girdim bebeği bana göstermedi bile sadece 30 saniye baktı iyi dedi birde kâğıt verdi kağıtta zaten hiç bişey belli olmuyor bundan bahsetmek istiyor hastanelerin imkan durumu tabikide istisna devlette de çok iyi davranan ilgilenen cihazı iyi olan doktorlar var mıdır vardır elbette ama çoğu hamile kardeşlerimde benim gibi mağdur inan. 🩷 davranış olarak da ben çok mağdur oldum canım..