Duyguvv Amin inşallah 🙏 Allahım hayırlısıyla sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. Ben 1 sene önce evlendim hemen hamile kaldım ama 19 haftalıkken suyum geldi kaybettim bebeğimi. Bu arada amh 0,26 dı. Yaşım da 40. Mart’ta kaybettim Eylül’e kadar beklemem gerekiyordu doktor bu arada zaman kaybetmeyelim yumurta rezervi daha azalmadan tüp bebek yapalım dedi Temmuz Ağustos öyle geçti. Daha önce kendiliğinden oldu belki yine olur ümidiyle biraz kendim denemek istiyorum dedim Ocak’a kadar süre verdi. Hayırlısı Allah’tan artık. Nasip.