Gebe90 kelin ilacı olsa misali benimki. Aynı olayı yasadım oplumdan sonra iki kayıp ikinci trimester. Suan 27 haftslıgm bebeğin karın cevresi geriden geliyor, oksapae kullanıyorm yetmiyor mu bilmiorm. Korkuyorum, anti faktör xa yaptım sımırlı yetersiz cıktı. Ama ona rağmen dozumu yükseltmiyorlar