Aslhan-kya GldnTlh0633 @nscaslan3437 Allah yardımcınız olsun Hayırlısıyla sağ salim kucağınıza alırsınız inşallah 😘❤️
Minikkurabiye GldnTlh0633 ben de varım canım bugün muayne etti doktorum 3 cm açığım var ve nisanım geldi yarın sabah 9 da da normal doğum yapicam inşallah.. Allahım bi nefeste kurtarsın hepimizi.
Aslhan-kya nscaslan3437 bende sezeryan olacağım 3 gün sonra doğumdan sonra bilgilendirmek amaçlı yazarsınız inşallah
Aslhan-kya nscaslan3437 kuzum korkma inşallah iyi geçer bende de var korku ama illaki bir şekilde doğacak yavrucuklarımız