Hzky2010 36+3deyim şimdiye kadar kafam rahattı ama bi kaç gündür nasıl olacak korkusu var güzel normal doğum yapan anneler içimizi rahatlatır belki ☺️
Gulsbaby Hzky2010 bence hiç korkmayın. Yıllardır insanlar doğum yapıyor 2,3,4… çocuğu doğurmaya devam ediyor. Ben de 39+0 oldum. Hep olumlu düşünüyorum. Kavuşacağınız günü hayal edin 💕
glz87 Hzky2010 ben ilk oğlumda genel anestezi ile yaptırdım normal olmayınca mecbur kaldım şimdi 2. Hamileliğin son 1 ayım var ilk defa belden uyuşmalı yaptıracağım nasıl olacak bilmiyorum video da izledim arkadaşlarımada sordum şuan korkum yok ama yaklaştıkça nasıl olacak bilmiyorum 🤔🤭
Sevval0308 Hzky2010 yarın 40 olacağız eğer bugün dogmazsam ki umarım dogarim😂😂sıfır korku var içimde insan yaşamadığı.birseyden korkmuyormus onu anladım😂😐
Hzky2010 glz87 benimde şuan normal görünüyor bir aksilik olmazsa hepimiz inşallah sağlıklı bi şekilde soğurur sağlıklı bi şekilde kucağımıza alırız evlatlarımızı
ozley Sevval0308 ay bende 37+3 üm hiç korkum yok iki doğum türünden de. İkisini de tecrübe etmedim sonuçta. Hep en olumlusunu düşünmeye çalışıyorum😅