Kizlar kasik ve bel agrisi varmi sizde
zengooo Bende 6 haftada olmuştu canım.Sen doktoruna sor yinede.Bana normal demişti.
zengooo 9+2 deyim. Hala kasık ve bel ağrım var doktorum normal olduğunu söyledi