38 haftalık hamileyim. Bugün sabahtan başlayan kasık ağrılarım var hafif. Sağ kasığıma bıçak saplanır gibi oluyor o biraz hafifliyor sonra sol kasığıma. Sancılarım düzensiz dakika tuttum bide kuyruk sokumunda çok ağrı var bebekte sürekli hareket halinde kasılma oluyor ara ara. Sizce doğum sancısı mı bu durumu yaşayan var mı