Canım benim oğlumun yenidoğan döneminde de bu tarz döküntüler çıkıyordu hatta yara gibi de oluyordu ama normal ve kendiliğinden geçen bir şey. Birkaç doktorla görüşmüştüm ama sıkıntı olmayacağını söylediler. Etrafımdaki büyüklerde bebek etlendikçe olur böyle şeyler derlerdi ve kendiliğinden geçti gerçekten de. Ama sen yine bi doktora danış istersen