Merhaba hanımlar oğlum 7 aylık ve yaklaşık 3-4 gündür ishal. Ek gıdaya geçtik onun yanı sıra antireflü mamasıyla besleniyor. Biogaia kullanıyoduk ama bi işe yaramadı. Son bi buçuk saatte 5 bez değiştirdim. Sarı ve sulu ishali. Bu durumu yaşayan ve bana önerisi olan varmı? Patates püresi yapıp vermeyi denedim ama pek sevmedi başka ne keser yada ne iyi gelir acaba?