Kızlar birkaç haftadır bacağımla kasığın birleşim yerindeki çizgide kasılma ve ağrı oluyordu sağ tarafta. Böyle ters bi hareket yapmışım gibi birden bıçak saplanmış gibi oluyordu. İki gündür iyice arttı. Sol tarafta da başladı. Sanki bütün bacağıma vuruyor gibi. Doğuma yakın oluyor mu böyle? 39+1 deyim.