Melekbagci Kızlar selam 12 Haziran’da transfer oldum, doktor kese boş diyor yolk sac dahi oluşmamış ayrıca tam yuvarlak degil diyor yarın tekrar kontrol var ama düşünmeden edemiyorum başına gelen var mı dolar mi kese bu saatten sonra 8 senedir bekliyorduk 😔
Ardakumsal Melekbagci inşallah bebeğin Senınle ve sağlıklıdır canım Üzülme Bende 6 haftalıktım lekelenmem oldu diye gitmiştim acıle ondn önce keseyi görmüştüm ama bebek yoktu o gün acilde boş gebelik denildi bana bi hafta sonra gel dendi Harap ettim kendimi çok üzüldüm sonra herseyı rabbime bıraktım çok şükür 1 hafta sonra gitimdw görmüştüm bebeği umudunu kaybetme dua et 🤲🏻
Ay_Mir Melekbagci Bir gün önce sizinle bu durumu konuştuk Bugün de biz benzer bir haber aldık Kese oluşmuş ama embriyo maalesef yaşayamamış Embriyodan kaynaklı bir sorun oluşmuş malesef 😔
Ay_Mir Bizim de yarın kontrolümüz var kese oluşumu gerçekleşir o güne kadar demişti doktor.. benim de iki katından fazla yükseliyordu beta hcg değerlerim İçi boşsa o zaman kese nasıl oluşabilir ki zaten ? Bence bir yanlışlık vardır
Melekbagci Ozge56 6 haftaya yakın çıktı ultrasonda uygulamaya göre 6+5 in şu an ,yolk sac olusmaliydi en azından diyorlar
Ozge56 Melekbagci erken olabilir belki 6 hafta için konuşmak çok zor. Karından belli olmaz alttan muane ederse gözükür ama oda tam net olmaz bence 8 haftaya kadar beklensin
Ay_Mir Melekbagci İnşallah bebeğini görürsün canım sonra da sağ Salim kucağınıza alırsınız 🙏🏻😊bence de içini karartma hemen, ben hala bir yanlışlık olduğunu ve bunun ortaya çıkacağını düşünüyorum ki inşallah öyledir de
Ay_Mir Melekbagci 7+4 tük biz de Bizimki tüp bebek yoluyla olduğu için embriyomuz enjekte edilmişti sağlıklıydı Kan testi pozitifti beta hcg değerim hep yükseldi ama bugün böyle bir haber aldık Kalp atışını da bugün duymamız gerekiyordu ama yaşayamadığı için duyamadık malesef 😥
Minsaa Benim suanki gebeliğimde 6 haftalıkken görülmedi kese yamuk bu bebek düşer dedi doktor kanaman olursa acil gel olmazsa sürekli su tüket uzan dinlen dedi öyle yaptım şuan 19 haftalık çok şükür..Allah’tan ümit kesilmez sizin tüp bebek diye bişey diyemiyorum ama güzel haberler alırsınız insallah