Betulturkmen Latifesollubulbul sıcaklardan gündüz birşey yapılmıyor dinlen. Akşamları biraz yürüyüş yapmaya çalış 🌺
Yagmurr8 Betulturkmen 23+4 ten merhaba , gayet iyiyiz çok şükür yalnız kramp ağrılarım başladı hafiften bacaklarımda, sizin nasıl geçiyor ☺️
aysglemrkn Betulturkmen tuzlu normalde de yemiyorum ama az ayakta kalsam başlıyor bugün full uzandım ödem olmadı ayaklarım
Trldyg Sezen01 evet çok uzak ya 🥹 ben doğsun istiyorum arada acaba yaşar mı diyorum sonra 🤣, neyse minnim gününde gel diyorum 🤣
nesimeatak57 23+3 oldum bugün 1 haftadır ayakta çalışıyorum bu sebeple ve varisimde var dşye sanırım ayak bileklerim ve tabanları agrıyor kasıklarımda da agrılar oluyor ayakta çalışmak erken doğum sebebi olur mu diye düşünüyorum bazen. Ayakta çalıştığım için bazen 32. Haftayı nasıl bekleyip izine ayrılacağım diyorum sıcaklarda işyerinde cok bunaltıyor ama yapacak bişey yok onun dışında bebeğimin hareketlerinibazen cok bazen az hissediyorum sağlıkla gelirler insallah
1ciftyesilgoz 22+2 ben de , 2 kg aldım şimdiye kadar. mutfakta yemek yapma süresi kadar ayakta duruyorum ayaklarımın tabanı ağrıyor hemen 🥲 ödem benşm gebelikten önce dr en büyük sorunumdu zaten. Bi hafta dikkat edersem yediklerime hemen gidiyor.
Trldyg Betulturkmen evet ödem oldu daha simdiden :( yürüyüş yaparken de kramp giriyor onu da yapamıyorum artık enfeksiyondan sanırım
Sezen01 Trldyg insan merak etmiyor değil bir de benim 7. Yıldan sonra oldu mucizem çok tuhaf ne bileyim hem mutluyum hem korkuyorum doğsun herşeyi hallederiz diyorum sonra 🥲🥲hayırlısı olsun