Kızlar ben en başından beri hamileliğimin devlet Hastanesi’ne gidiyorum. Fakat doğum için eşler refakatçi yanında kalamıyormuş. Ben eşiminde yanımda olmasını istiyorum. Sırf bu yüzden özel hastanede doğum yapmak istiyorum. Fakat aniden sancilandigimda suyum geldiğinde herhangi bir özel hastaneye gitsem doğumumu yaparlar mı? Dışardan gelen hasta için ücretler ne kadar ? Bir bilginiz var mı?