Damla-a Kızlar 29 haftalık hamileyim dünden beri ara ara kaşık ağrısı bel ağrısı böyle regl olcakmışım gibi ağrı oluyor gidiyor bugünde sağ kaşık ve sağ bel kısmıma ağrı giriyor çocuk hareketli kanama herhangi bir şey yok ama endişenitorum sizce normal mi
Aylinsevim Damla-a 29 cu hafta da benim de öle oldu canım doktoruma gittim erken doğum riskin var dedi fitil kullandım 36 ci haftaya kadar şuan 37 haftaligiz
Damla-a Aylinsevim sizinde böyle ağrı gidip geliyormuydu şuan çok ağrım yok geçti hatt ama tekrarlıyor korktum bende erken doğumdan
Aylinsevim Damla-a evet canım batma oluyordu sol tarafımda bir de karnım bile düşmüştü aşağıya hissediyordum bebegin aşağıda olduğunu yürürken zorlaniyordum cok
Damla-a Aylinsevim benimki aşada değil orda hissetmiyorum ama sağ kasığımın üsttünde yürürken batma oluyor inşallah bişey olmaz Salı günü kontrolüm😢
bbcagla ben de 32. haftadayım karın ağrısı batma oluyor. bu sahte sancı, alıştıran sancı mi. ilk gebeliğim sancı neye benziyor nasıl bi ağrı