Halime4721 Kizlar devlet hastanesinde sezeryan doğum yapan varmı memnun kaldınız mı eşimizi doğuma sokabiliyor muyuz kaç gün sonra çıkartıyorlar hastaneden bilgilendirir misiniz lutfenn
zeynozey Halime4721 devlette doğuma giremez eşin. Sezeryanda 2 gece kalıyorsun hastanede 1 bayan refakatçi kalabiliyor seninle💐
zeynozey Halime4721 zeynep kamilde oldum geçen sene, şimdi 3 hafta sonra ikinci sezeryanımı olucam aynı hastanede memnun kaldım ben🥰
2melekannesi___ Halime4721 bu çarşamba olucam inşallah o zaman yazarım canım ilki özelde ydi bu devlette olacak bakalım nasıl olacak
poyrazin_annesi28 Halime4721 Eşini doğuma sokmayı geç günde 5 dk görme hakkı vardı. Memnun kaldım ama doğumdan. 48 saat dolunca taburcu oldum
Halime4721 2melekannesi___ benimde ilki ozeldeydi bunda kararsız kaldım canım bilgilendirir misin sonra memnun kalırsan
2melekannesi___ Halime4721 tabiki niye söylemi yeyim fiyatlar çok yükseldi malesef o kadar mümkün olmuyor özelde olmak
Halime4721 2melekannesi___ valla canım bn şuan da kontrollerimi özelde yaptırıyorum Ama fiyatlar çok artarsa yapamam hakkımızda hayırlısı
2melekannesi___ Halime4721 bende 3 4 gittim bıraktım canım gerçekten fiyatları çok çok yükseldi allah uardıöcımız olsun ben çarşamba günü yazarım inşallah