Minaa_m Bebeğe kilo aldırıyor mu bilmiyorum benim bebeğim haftasıyla ideal kiloda ama özellikle sindirim sistemini dengeye soktuğu için (malum hamilelikte kabız çok sıkıntı) tüketiyorum.
Yoğurt yemediğim için 3 yemek kaşığı yulaf 1 su bardağı süt, bazen pişirip lapa olarak bazen pişirmeden bir gece bekletip ertesi gün tüketiyorum.
İçine muz çilek şeftali gibi bir meyve, ceviz, fıstık ezmesi, tarçın koyuyorum bu şekilde çok hoşuma gidiyor ama zevkinize göre her şeyi koyabilirsiniz 🥰
Bir de Eti’nin kakaolu fındıklı, hurmalı fıstıklı müslileri var, içerikleri çok temiz. Bazen 2 kaşık ondan 1 kaşık normal yulaftan karıştırıyorum öyle yapıyorum o da lezzetli oluyor 🥰
Her gün tükettiğim için çok yazdım ama umarım faydası olur 😇😇