Begnvil Benim sütüm 3.gun gelmişti. İlk iki gün ağız sütü diye tabir edilen süt geldi, o da çok faydalı olduğu için onu verdim bebeğe. Tabiki hemen sütü gelen de var, kişiye göre değişir. Benim operasyonum öğlen 11 buçuk 12 gibi bitmişti. Odaya çıktıktan sonra hoşaf ve yağsız tuzsuz bir çorba gelmişti. Akşam da yine aynı şekilde gaz yapmayacak menu içerikli yemek gelmişti.