Melekavsr Kızlar selam 39. Haftadayım baş aşağı dönük fakat hala kanal girmedi doktorumuz 40+6 ya kadar bekleyip suni sancı vericez olmazsa sezaryene alıcaz dedi. 40+6 çok değil mi ya yaşayan var mı böyle bişey?
Melo-fndkc Melekavsr 40+1im doktorum 41e kadar beklerim dedi. Ama devlette 42ye kadar bile bekletiyorlarmış. Bir de geç döllenme olayı olabiliyormuş çok geç olduğunu düşünmüyorum
Melekavsr Bhryeatss yarın kontrolümüz var emin olmak için bidaha sorucam. 40 hafta 9 ay 10 gün oluyo zaten 6 gün fazladan beklememiz saçma geldi
Bhryeatss Melekavsr aynen öyle haklısın bence benim mesela 39 hafta olunca sezeryana alacak doktorum beklemeye gerek yok bi anlamı yok demişti 1 haftam kaldı senin fazla
Melekavsr Bhryeatss ya ben normal istiyorum zaten ama normal için bile çok geç. Bilemedim doktor değiştirmekte istemiyorum
Bhryeatss Melekavsr belli bi haftadan sonra bebek anne karnında pisliğini yiyo diye duymuştum Allah korusun tabi dediğiniz gibi siz gittiğinizde görüşün💕
Melo-fndkc Melekavsr inşaAllah canım ama geç diye endişelenme yani 42ye kadar beklemek. Benim annem de ebe o da çok rahat 42ye kadar bi sıkıntı olmaz kolay kolay diyo
Melekavsr Melo-fndkc ya ödem sorunum var tansiyon yükseliyo ara ara idrarda protein kaçağı var bunlar korkutuyo
Melo-fndkc Melekavsr ödem bende de var maalesef. Dayanamıyorsan tabii ki başlattır doğumu en iyisini sen bilirsin