Kızlarım selam. Yarın 12+5 oluyoruz ve 4 haftanın sonunda doktor kontrolüm var. Muhtemelen ikili tarama da yapılacak. Bebeğim için dua eder misiniz lütfen iyi olsun 🙏 Daha önce bir sağlıksız gebeliğim oldu, düşük yaptım. O yüzden çok fazla korkularım var. Dualarınızda lütfen bebeğime de yer verir misiniz🙏 Şimdiden Allah razı olsun hepinizden 🌸