Havvaca Benimde 33. Hafta yüksek tansiyondan acil sezeryana alacaklardı 2 gün hastanede yattım kontrol altına aldık çok şükür şuan bende 36. Haftadayım tansiyonum inişli çıkışlı böyle giderse 37de alırız demişti bakalım haftaya ne olucak ama küvete girmez merak etme dedi prematüre olmuyor yani için rahat olsun ♡