Selmaaas 30+3 haftalığım önceleride midem yanıyordu rennie şurup içip geçiyordu ama suan şurup içmeme rağmen yarım saat sonra yine aynı şekilde yanıyor dayanamıyorum napabilirm
Huhu21 Ben her mide yanmamda gaviscon şurup içiyorum anın da geçiriyor ayrıca yeni doğmuş bebeklere bile veriyorlarmış bu şuruptan annemde gastrit var annemde ondan içer mesela öide yanması geçsin diye hiçbir zararı yok
Gizemengin35 Bnd 30+1 bnd de çok yanma ve afedersiniz, gegirme oluyor bazen karnım taş gbi bi 10 dk sonra yumuşak oluyor anlamsız
duygum_ky1 Benim de aynı şikayetim vardı doktorum bana panocer yazdı sabah aç karnına içiyorum bütün gün ne yersem yiyeyim asla midem yanmıyor çok rahat geçiyor doktorun öneriyorsa kullan derim