edasontr Ben aralık ayında kimyasal gebelik yaşadım, aralık ayında ultrason görüntüsünde hiçbir sorun yoktu. Kan testlerim de temizdi bu arada kızlar. Ocak ayında hiç adet olmadım ve şubat ayında polikistik över olduğumu öğrendim. Doktor bana bir ilaç verdi ama kullanmadım, insülin direncim falan normaldi benim. Sadece ultrason görüntüsünde vardı. Sonra devlette bi doktora danıştım bana 6 aylık bir ilaç verdi 6 ayda gebe kalamazsan çatlatma hapı vereceğim falan dedi, oda içime sinmedi 2 kere içtim bıraktım. Gitmek istediğim bir doktor vardı ve ona gittim şans eseri devletteki kontrolde yumurtamın çatladıgını öğrenmiştim, bebek varsa tutunsun diye ilaç verdi doktor bir de folik asit. Eğer adet olursan gel olmazsan da kan testi yaptır gel dedi. Gebe kalmana hiçbir engel yok dedi. Çok şükür ben o ay hamile kalmışım, Yani Şubatta polikistik over olduğumu öğrendim Martta hamile kaldım. Sağlıkla kavuşalım inşAllah, Rabbim tez zamanda nasip etsin isteyen herkese 💙
Papatyadusler