ayse_1960 31 haftalıgım belden kalcamda ağrı var biraz ayakta durdum ondan mı oldu acaba yaşayan varmı
Ra6ia ayse_1960 aynı haftadayiz.Ayni ağrılar bende de var.Normal ağrı bunlar.Telas etmeyin.Artik ağırlaşmış durumdayız.Soguk su uygulayın ayaklarınıza ve altına yastık koyarak yüksekte tutmanız biraz da olsa dindirir.
Nrhnyc ayse_1960 bnde 34 haftadayım. Doktor doğuma kadar devam eder dedi. Magnezyum kullan dedi. Zaten kullanıyorum ama:)
ayse_1960 Ra6ia teşekkür ederim uyudum biraz dinlenince gecti korktum bende riskli gebelik olduğu için 🥺
ayse_1960 Ra6ia amin inşallah hepimiz için bütün anneler evlatlarini sağlıkla kucağına almayı Rabbim nasip etsin🙏
ayse_1960 Nhlhmz11 ayakta kaldığımdan oldu sanirim dinledim uyudum geçmişti daha ayakta uzun süre kalmam çok fazla yürüdüm bebek alisverisi yapmıştık