Merhaba kızlar dün testimde pozitiftik görmüştüm 3-4 gün gecikme oldu ama bugün regl oldum :( reglim normalden aşırı kırmızı geliyor sanki elim kesilmiş gibi .. biraz korktum dış gebelik değildir değil mi? bu arada 8 9 ay önce de düşük yapmıştım ama düşükten 10 gün önce adet olmuştum. O zaman adet gördüğüm için hamile olduğumu anlamadım sonra yumurtlama günü kanamam oldu ve doktora gidince anlaşıldı. Şimdi de üstüne görme olabilir mi bu ? :(