ozgyrs Kızlar doktor gunde en az 2 litre su içeceksin dedi benim sudan bile midem bulanıyo 😕 bazen 1 litreyi bile gecemıyorum 😔 aranızda yasayan var mı?
Busraaagoktug ozgyrs bence nolursa olsun kendini zorla kesinlikle içmeye çalış derim ilerde sıkıntı oluyo bende senin gibiydim şuan 33+4 günlüğüm sıvı azalmam var haftada kontrole gitmeye başladım
Seydos Bende içemiyorum ya aklıma gelmiyor yada midem bulanıyor içerken sorun olur mu bilmiyorum enfeksiyonum da var doktor bol su dedi ama içemiyorum 😑
Yassel Benim şu an 10+2 son iki gündür içmeye başladım zorla, vücudumda su kalmadı resmen. Normal de inanılmaz su içerdim, ama 4. Haftada başladı mide bulantıları ne su ne yemek hepsi geri çıkıyordu. Özellikle yatarken gece çok uyanıyorum her uyandığımda şişe yanımda alıp içiyorum ayağa kalkmadığım için mide bulantısı çok yapmıyor. Bir tek sıkınıtısı gece çok tuvalete kalkmak ama su içmeden mümkün değil çok fena oldu cildim yüzüm.