Hanimlar kafam biraz karisik. Yeni dogacak bebegim icin kabin yada seyehat sistem dedikleri arabalardan almak istiyorum ancak pusetlimi almaliyim arac kullanimi icin yoksa direkt arac koltuguda alabilirmiyim. Puset ilk 6ay cok lazm diyolar sadece 6ay kullanilcak bsyi almak yerine uzun vadeli kullanilcak bi secenegi almak istiyorum ama yeni dogan icin uygun olurmu bilemiyorum…