Kızlar listemi yaptım şuan 25. Haftamdayım ağırlaşmadan yavaş yavaş alayım dedim eksiğim yada tecrübeli annelerim gereksiz olan şeyler varsa ekleme yada çıkarma yapabilirsiniz💖 Kilo tablosuna baktım bizde hep iri yarı olduğumuz için genellikle bir tık büyük tercih ettim ama yorumlarınızı bekliyorum tecrübeli annelerim🥰
1 tane 10′lu hastane çıkışı ⅓ aylık
3 tane 5′li hastane çıkışı ↉-⅓ aylık
3 tane paktikli tulum
5 tane patiksiz alt ⅓ aylık
2 tane alt üst takım
10 tane uzun kollu ve yarım kollu zıbın 0/3ve ⅓ aylık
5 tane sadece üst
Şapka
Eldiven
Önlük
Çorap
Ağız mendili
Örgü battaniye
Yünlü battaniye
Penye battaniye (toplamda 3 battaniye)
3 tane müslin bez
Yelek- hırka ⅓ aylık
Alt açma minderi
Puset
Anne sırt çantası
Küvet seti(file, kova, maşrapa)
Banyo havlusu
Bebek şampuanı
Tırnak makası
Pişik kremi
Bebek deterjan, yumuşatıcı
Islak mendik
Yeni doğan bez( kiloya göre)
Ateş ölçer
Burun aspiratörü
Süt pompası
Biberon seti (emzik vs.)
Beşik
Beşik içi yatak (yorgan yastık vs.)
Hanımlar eksiklerim yada fazlalıklarım varsa gereksiz gerekli tüm yorumlara açığım ilk gebeliğim çok tecrübesizim ve benim gibi olan kardeşlerimede kış bebeği olacaklarada belki faydam dokunur. Şimdiden teşekkürler..🤍🌼