Merhaba arkadaşlar ben tüp bebek ile gebe kaldım embırom yurtdışına gidip geldi saglıklı koyuldu daha sonra 2 li 3lü testleri yaptırmadım sadece nifty yaptırdım temız çıktı bugün doktor kalpte bır parlaklık gördü bu durumu yaşayan varmı 18+4 haftalığım