Tuos2306
Kızlar az önce bir doktorun bi paylaşımını okudum instagramda. Ani bebek ölümlerinin sebepleri diye. Bebeği sadece sırtüstü yatırın diyor yan yatırmak çok tehlikeli vs diyor. Kimiside yan yatırmanın en uygun oldugunu sırtüstü yatarsa kusma durumunda bogulma riski var siyor ve yaşayanda çok olmuş yorumları okudumda. Acayip kafama takıldı şimdiden. Sizler ne düşünüyorsunuz ?