-sevdakaya Gebelikte kıl donmeis yaşayan var mı , naisl bir yol izledinz bende surkeli apse yapıp duruyor Va çok ağrı cekiyorum 🥲
FeyzaBkn Gebelikte değilde bekarken oldu ve ben geç anladım ilerlemişti biraz ameliyat tek çözüm oldu şuan bir sorunum yok çok şükür ama tekrarlama yapabiliyomuş.. gebelikte de sanırım bir şey yapılmaz yinede doktora bir danış derim
-sevdakaya Apse yaptı bende genel ceraha göründüm lokel anesteziyle boslati ama şuan yine tekrarladi işte