aysegulk35 Tüy dökücü krem hakkinda ne dusunuyosunuz? Karın büyüdükce diğer yontemler imkansizlasiyo veet in kendi sitesinde kullanilabilir yaziyo ama emin olamadim
Gamze_cnky aysegulk35 Bu uygulamada her gün bebeğiniz ve siz gelişimi yazıyor ya, benim bugün anne için kısmında tüy dökücü krem kullanmayın , kimyasal içeriyor , Jilet, epilasyon aleti veya ağda kullanın yazıyor.
Kediannesi1 aysegulk35 ben doktoruma sordum lapiden kullan demişti ama her gebelik ve doktor görüşü farklıdır (ben kullanmadım ağdaya gittim)