Maviijj Kızlar 23+6 haftalık gebeyim göğsümden uzanırken ıslaklık gelmeye başladı biraz geldi durdu daha çok erken değil mi ben korktum erken doģum belirtisi vs diyorlardı fikriniz varmı bu konuda
merveliyyy Maviijj bende 23 haftalıkken geldi sonra durdu doktor normal dedi elleme sıkma geçer bi sorun olmaz inşallah
Biryeniannee Maviijj bendede arada geliyodu normal, ellemeyin oynamayın sakın 39 haftalık olcam erken doğurmadım korkmayın
Rwerdst Maviijj 15.haftadan beri geliyor 😂 uyarmayın göğüslerinizi. Erken doğum belirtisi değil ya 😄 fazla prolaktin hormonu salgılandığında oluyor. 37+4teyim.
Maviijj Şuan bir sorununuz yok değil mi kaç haftalıksınız ay çok korktum ya ilk gebelik tecrube sıfır merveliyyy
merveliyyy Maviijj yok yok bi sorun yok benim de ilk gebelik şimdi 25 haftalık oldu benimki bir gün aktı sarı sarı sonra geçti bende çok korkmuştum doktor normal dedi olabiliyormuş bana fa çok etken gelmişti şuan yok süt akmadı falan bi sızlama oluyordu sonra akıyordu falan bende
Maviijj merveliyyy ayy sağolun ya biraz olsun içim rahatladı yine gelirse filan doktora giderim sorarım bende hemen ne olur ne olmaz Allah korusun sağlıkla zamanında gelsin bebişler
merveliyyy Maviijj bence bi arayın ben gitmemiştim sadece arayıp sordum bide göğüs pedi falan koyun kıyafete yapışıyor göğüsünüz çekince acıyır
Maviijj merveliyyy devlet hastanesine gidiiyorum aramaa şansım yok maalesef evet yapış yapış bişey gelen
Maviijj Biryeniannee ohh maşallah maşallah bizde o haftaları hayırlısıyla görürüz inşallah herşeyden korkuyor endişe ediyor insann
Maviijj Rwerdst ayy sizde içimi rahatlattınız sağolun hiç başımıza gelmediginden panik oldum yani inşallah bizde hayırlısıyla o haftaları görelim 💙