narinbianne Kızlar selam 37+1 olduk hala dönmedi yan duruyor. Yüzüyorum merdiven çıkıyorum ama nafile🥲 Var mı bu haftadan sonra bebişi dönenler? Yapmamı önerdiğiniz bir şeyler var mı? Normal doğum istiyorum
anapanda12 narinbianne secde pozisyonunda kalmak ve gırgır yapma yardımcı oluyor diye okumuştum sağlıkla gelsin inşallah