Kelebekcim benim bayramın birinci günu çok sancım yzerjne gitmistim bir cm açıklık var demişti eğer çok sancım artarsa veya hiç geçmezse acil ameliyata alacaklardı çok şükür geçti onda 34 haftaliktim şuan 36 haftaligiz ama cok zorlaniylrummm. Haftaya kontrolüm var ve gün alacağım doktorum kabul ederse 37 haftada alsın daynaalicak gibi değil çünkü