Beyzanrrr ilk doğumda şal ve korse ile sardım bisey kalmadı, üçüncü doğum yazın oldu korse almıştım ama sıcaktan düzenli takmadım göbek kaldı maalesef, toparlayan korseler var onlardan kullanabirsin , pişman olmamak adına mutlaka göbeğini bağla bence