Tugcekmr 9+5 hamileyim açık kahve akıntım oldu siz hiç yaşadınız mı bu durumu? Korkmam gereken bir durum var mı ?
yenibirannis Tugcekmr herkeste aynı olmayabilir baştan söyliyorum bende oldu o haftada gittim hemen Dr canlı kırmızı olmadığı sürece korkmana gerek yok demişti Progestan kullandım ben 1 ay istirhat ettim 26+4 üz panik yapmayın ama Dr bilgilendirin
Esrayldrmmm Tugcekmr ben 5. Haftadan beri ara ara kanama şeklinde olan lekelenmem oldu şu an 11+4 üm daha birkaç gündür kesildi progestan kullandım ama sürekli yattım hiçvir iş yapmadım
Nurmert Panik yapmayın ama doktorunuza mutlaka haber verin bende 11ve 13.haftalarda aynı sorunu yaşamıştım doktorum ertesi gün çağırdı progestan verdi ve istirahat önerdi. Hiç bir problem yok şuanda.
Aysham Hayır etmedi direk ultrosnla baktı kan birikmiş biraz dedi kesenin olduğu yere kendimi çok yordugum için olmuş bide iğne yaptı şimdi leke gelmiyor
Annemveben Tugcekmr seni korkutmak için değil ama doktora git benim öyle oldu 15 gün Protestan iğne yaptım durmadı bu hafta düşük yaptım 😥