myinfiniteworldd 3 malzemeli kurabiyeler oluyor tarçınlı. Çok da çabuk pişiyor bak onlardan yapabilirsin canım. Ben meyve götürüyorum kabın içine koyup, kuruyemiş alıyorum. Bide salatalık domates,zeytin peynir falan hani kahvaltilik gibi yapıyorum. Yoldan da gevrek falan alırsınız. Mis bence 🥰 şimdiden güzel keyifler 🌺