Arkadaşlar biraz önce kasığım ağrıdı tuvalete gittim az birşey kahverengi leke gelmiş akıntı şeklinde
Simdi de akiskan sulu gibi, (pıhtılı değil) kan gelmis
Adet mi görüyorum yoksa yerleşme kanaması mi?
Adetim sancılı geçerdi ama yarım saatte bir veya 1 saatte bir karnıma ağrı giriyor sonra geçiyor