yenibirannis anestezi olurken eş ztn giremez almazlar seni yatırıyorlar ondan sonra eşi alıyorlar yani dayanıyorsun bence o kadar acıyan birşey değil spinal de sadece iğne vuruyorlar ben de katater takılıydı belimden ince ince teller soktular ahahhaha ama hiç acımadı ya hiç sezeryan olmamış gibiyim 2 gün dışarı gezmeye çıktım sadece herşeyin güzel olucağını düşün bence