NimetDilmen Arkadaşlar 6 Haftalık Hamileyim. Buqün Doktora Gittim Kese Gözüküyo Bebek Gözükmedi Normal mi? Siz Ne Zaman Gördünüz Kese İcindeki Bebeqi?
Deletedmom2224 NimetDilmen çok normal benim 7. Haftanın sonuna doğru gözüktü kese gelişimi normal de sıkıntı yok
NimetDilmen Deletedmom2224 Teşekkür Ederim Cevabın İcin. İcim Rahatladi Biraz. Doktor Alttan Bakiyim mi Dedi İstemedim Ama Kafama Takıldı İster İstemez
Deletedmom2224 NimetDilmen ben 12. Haftaya kadar alttan baktırdim bi daha isterse tekrar baktirin hiç bir sıkıntısı yok 😊
ShemsTural Bi dahaki gidisinizde sıkısik olarak gidin bol su icin gozukucek merak etmeyin bende 7hftada gordum bebeyi