tazegebe58 29+5 haftalık hamileyim topuklarımda ve ayak tabanlarımda basıp yürüdükçe canımı yakacak bir ağrı oluşuyor yaşayan var mı aranızda?
Rwerdst tazegebe58 vücut kaldırmıyor artık canım bende de var 🫤 37+4üm. Hele ilk kalktığımda çok oluyor. Banyo yap her gün, ayaklarını sürekli yıka ovala hafifliyor.
Zehross03 tazegebe58 onun yüzünden hiç yürüyemiyorum 26 4 haftalığım birde hatta bunun yüzünden düştüm geçen ayağımı kaldıramadım ağrıdan kaldırıma takıldım (karnımı kurtardım)jdjdjdjdk canım kilodan ben 13 kg aldım taşımıyo ayaklar malesef magnezyum kullanmıyosanız kullanın hafifletiyor
Z_e_y_a_gul tazegebe58 benim aynı yedi şuan geçti 2 hafta falan oldu yarın 33 haftalık olacağım inşallah siniz de geçer 🥲
tazegebe58 2cocukluanneeee bende kilodan kaynaklı mı acaba diye düşündüm ama 8 kilo aldım 70 kiloyum şuan 😏
cigdemnur tazegebe58 anladım hem kilo hemde ödemden kaynaklı oluyor magnezyum demir bunları kullanman rahatlatır
tazegebe58 Zehross03 yaaa dikkat edin vücut dengesi de bozuluyor. Magnezyum da kullanıyorum ama günde 2 ye çıkaracağım 1 tane yetmiyor demek ki 😂
AylaMete Ben 12 haftalık hamileyim 1 haftadır bende de başladı. Yani daha henüz 1 kilo aldım kilodan olduğunu sanmiyorum kendim için en azından. Sabah kalktığımda topuklarım çok ağrıyor özellikle sol ayağımın topuğu. Sanki bütün gece yürümüşüm gibi.
tazegebe58 AylaMete evet evet benimde sol daha fazla ağrıyor sizin işiniz daha zor inşallah geçer de rahatlatır sizi daha çok başındasınız çünkü 🥺
2melek1anne Canım duşa gir yada ayaklarini yıka ondan sonra limon kolonyası ile ovala inan biraz rshatliyorsun
AylaMete tazegebe58 sol tarafımda gebelikten önce bel fitığı başlangıcı vardı acaba o mu tetikliyor dedim ama sizde var mı bel fıtığı vb bir sorun acaba?
cokkasmabeabi tazegebe58 evde mi oluyor dışarda mi? Evde çıplak ayakla basınca oluyor benim de terlik giyiyorum bu sefer ayaklarım alev alıyor içerde 😬 topuk dikeni de olabilir sizde bilemedim
tazegebe58 cokkasmabeabi yer mekan farketmiyor valla her an ağrıyacak potansiyelde ama genelde ayakta çok kalınca oluyor 😩😂