Vurgen97 hamile olduğumu ben değilde iş yerimde ki hamile abla anlamıştı daha doğrusu hissetmişti. Onun ısrarıyla test yapıp öğrenmiştim ve tek yaptığım ağlamak sürekli şükür etmek olmuştu. Öğrendikten sonra da sürekli olarak elim istemsizce karnıma gidiyordu ayna da karnıma bakıp onu okşayıp konuşuyodum ki hala aynısını yapıyorum 😊 ilk başta bende bi kere mide bulantısı ve kusma olmuştu ama benim aklıma hamilelik gelmemişti klasik mide üşütmesi dedim ama ondan 2 hafta sonra hamile olduğumu öğrendim 😊 çok şükür şu an 12+6 haftalığız