Kızlar selamm progestan yazılıp kullanmayan var mı? Benim 2 kere 1 ay arayla kanamam oldu 1 çay kaşığı kadar. Özeldeki doktor sadece dinlenme derken devletteki progestan yazdı. Yani kanamalar da tam adet dönemime denk geliyo. 4 haftada bir oluyo. Şu an 11+1deyiz. Kanama sonrası bebek de hareketliydi sorun yok dendi ama ne biliyim.. bu durumu yaşayan var mı sürekli adet haftasında kanaması olan ya da progestan yazılıp kullanmayan ve sağlıklı bebeği olan?