DilekKorkmaz02 Kızlar hastane için isimli 10 lu hastane çıkışı aldım Birde hemşireye vermek için 5 li yenidoğan set aldım 2 tane yeterli gelir mi diğerlerini 0-3 ay mı alsam yoksa yenidoğan set mi alsam ? Deneyimli anneler yorumlarınızı bekliyorum 😌