ikidelibirkedibirbebek Goktug61 Bana 12.haftada bu teşhisi koymuştu.İşe gidebilirsin ama çok fazla ayakta kalma progestan kullan başka da yapacak birşey yok demişti.16. Haftada yukarı çıkmıştı. Endişelenmeyin düzelir inşallah sizinki de
Goktug61 ikidelibirkedibirbebek 29+5 haftalık olduk bu haftalardan sonra çıkanlarda oluyor ama pek nadir sanırım Allah büyüktür inşallah çıkar
Yrgnnnnnn Goktug61 32. Haftaya kadar olmamıştı. 32. Haftada aşırı oldu bir gece yattım çıktım o günden sonra da lekelerim hep oldu. 15 gündür falan ful yatıyorum leke de yok şükür şimdilik