Kızlar eşim işten ayrılıyor başka bir işle anlaştı fakat 1 ay sonra giriş yapıcak ben çalışıyorum sigortalalıyım. Özel hastanede doğum yapacağım eşim işe girmeden önce doğum yaparsam bebeğim benim sigortamdan yararlanabiliyor dimi herhangi bir sorun olmaz heralde bilenler yardımcı olabilir mi