Merhaba kizlar haziran 28inde ovitrelle yaptım. Yumurtalarim yavas buyudugu icin biraz gecikmeli yaptik. Normalde adet tarihim 6 temmuz. Catlatma ignesi sonrasi 14. Gun beklenmeli diyorlar hcg etkisi geçmesi için. Ama adetim de 3 gün geçti. Ne yapmalıyım sizce korkuyorum negatifi göreceğim diye. 3 4 gün daha mı bekleyip test yapsam. Böyle bir durum yaşayan oldu mu?