Shf Her kese merhaba. Belki benim gibi olan vardır.Ben şu an 15haftalık hamileyim. Tam 5 haftalıkdan 15 haftama kadar mide bulantısı ve kusma yaşadım.10 kilo verdim. Ve bunlar hiç geçmiyecek sandım. Açdığım soruların çoğu mide bulantısı ile ilgili idi. Mide bulantısı yüzünden depresyona düştüm. Ağlamaklar,ölmek bile istedim🤣yerlerde sürünüyordum sudan bile iğrendim. Çok az bi şekilde tuzlu kraker hafifletiyordu ama onu da çıkarıyordum . Gerçekten hiç geçmiycek sandım ama şükür şu an mide bulantım çok az kalmış olsa da kusmam ve tiksinmem durdu. Benim gibi depresyonlara düşmeyin. Geçicek ve çok güzel günler sizi bekliyor. 12haftasında tiksinmeniz durucak. Sonra kusmanız. Ve sonra hayatın tadını çıkarıcaksınız. Sadece kusmanız bitince bile hayatdan tat alıcaksınız. İnşallah Allah tüm annelere yardımcı olsun. Sağ salim kucağımıza alalım.
gulayse_38 Shf ay hadi inşallah umut oldun bende artık tadını cıkardgm zamanlara ışınlanmak istiyorum
KadersizMelek Shf 9+4 5. Haftadan itibaren geberiyorum, hiç geçmeyecek gibi vallahi ölmek üzereyim 10 kiloda ben vermişimdir 😰😰😰3. Gebelik üçüdr böyleydi. Bu korurken oldu birde, günah olmasa aldırmıştım yeminle
Nhlhmz11 Shf benim bulantım doğuma kadar sürdü 🙄 prilam kullandım hep. Ama kusmam olmadı sadece iki kere :)
Mebus 6 haftalık hamileyim hiç bulantım yok bende mi anormallik var anlamadım 😄 bazen niye benimde midem bulanmıyor diye söyleniyorum yeri geliyor hamile olduğumu unutuyorum
MinikMucizemm23 Shf amiin İNŞALLAH bu sözlerin umut oldu hem çok isteyip hemde hamileliğin tadını çıkartamamak moralimi çok bozuyordu dediğiniz gibi insan depresyona giriyor bende her yiyecekten her kokudan tiksinir istifra eder oldum bebeğimi yeterince besliyemiyorum düşüncesi var aklımda hep üzülüyorum dün gece 2 de birden bire midem bulandi yine istifra ettim zar zor yiyorum bu sefer oda geri çıkıyor 🤦🏻♀️ İNŞALLAH dediğiniz gibi keyfini çıkaracağımız günler çabuk gelir ya eskisi gibi olmak istiyorum artık ☹️🤷🏻♀️
Shf MinikMucizemm23 geçicek inanın ben de sanıyordum bitmiycek diye. Ama öyle bi geçiyorki. Hatta ben yemek bile pişiriyorum
Nhlhmz11 Shf çok şükür az oldu, ama normalde de kusan bir insan değilim , su yaşıma kadar sadece üç veya dört kere kustum, kussam rahatlayacagim ama kusamadim. İlk üç ay hiç bişe yiyemedim
BasimAgriyor Shf şuanda tiksinme kalmadı, günde 7 kere falan kusardım hiçbir şey yemediğim halde. Şimdi haftada1-2
Sebnem9593 Shf aynen oyle tam bitti artık rahatim dedim bu sefer de bebeğin kafasi aşağı düştü yatmak lazım sürekli erken doğum olabilir
Birannis Bende şuan 15+3 um bulantı kusma Bi geliyor Bi gidiyor değişik geçişler yaşıyorum 🤣 ama ilk hamileligimde öğrendiğim günden hiç abartısız dogurdugum güne kadar kustum doğuma gitmeden durun ben Bi kusuyum dedim evden öyle çıktım 🤣 gecmeyince geçmiyor yani de inşallah kimselerinki benimki kadar uzun sürmez