Ben öncelikle gündüzden başladım, her meme istediğinde mama artık mutfakta haydi gidelim deyip eline sürekli farklı şeyler verdim , böylelikle hep dikkatini dağıttım ve gündüz 1 hafta böyle devam ettim. Hatta eşime bırakıp dışarı gezmeye gittim o da yoğurt falan yedirdi genel de o ilgilenmeye çalıştı. Sonra 7. Gündüzden sonra geceyi ilk gün meme de süt yok mutfakta istersen su verebilirim dedim , anne seni çok seviyor senin yanında , sana sarılıyorum dedim , böylece zaten aç olmayan bebeğim beni yanında hissettiği için sakinleşti , o gece her iki saatte bir ağlayıp asla bir şey yemedi içmedi , ikinci gece akşam 8 de yattık sabah 8 e kadar hiç uyanmadık 😍😍 sonraki geceler damlatmaz suluğunu baş ucumuza koyduk ve susadıkça kalkıp içti , meme olayını o gün kabullendi ve bir daha istemedi 🤍 sanıldığı kadar zor değil , öyle rahatladım ki anlatamam , bende hamileydim dayanamıyordum ve 20 aylıktı oğlum , sizinki daha iyi anlar şimdi , kararlı olun ve sadece 1-2 gün sabredin. Şu an uyku düzeni bile harika oldu oturdu 😍